نوشته شده توسط : علی کمانکش

نکات ظاهر طراحی سایت : امروزه رقابت در اینترنت یکی از هیجان انگیز ترین و سخت ترین رقابت ها در دنیا است به این دلیل که طراحان سایت زیادی در آن هستند و کاربرانی که در سایت ها گشت می زنند بسیار باهوش هستند و گول مطالب کپی شده و شعار های بیهوده را نمی خورند و در این رقابت رعایت کوچکترین نکاتی باعث پیش افتادن شما از سایر رقبا می شود. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث ماندن کاربر در سایت می شود ظاهر و زیبایی ظهر طراحی سایت می باشد.

در این مقاله قصد داریم درباره ظاهر سایت ها صحبت کنیم لطفا تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

طراحی سایت حرفه ای

رنگبندی

یکی از نکاتی که در ظاهر طراحی سایت موثر است ، رنگبندی و نحوه انتخاب رنگ بخش های مختلف سایت می باشد. رنگبندی هم اصول خودش را دارد مثلا یک سایت هیجانی باید از رنگ قرمز و رنگ های گرم و جیغ در سایتشان استفاده کنند و سایت هایی که نیاز به تمرکز دارند باید از رنگ های آبی کم رنگ و … استفاده کنند. اگر شما در سایت خود از رنگبندی کمک بگیرید می توانید در بازار رقابت برتر از رقبایتان باشید.

فونت

استفاده از فونت هم ظاهر سایت را زیبا می سازد مثلا فرض کنید سایت شما فونت tahoma با سایز ۲۴ داشته باشد آنقدر زشت می شود که کاربر دیگر دوست ندارد در سایت شما حتی ۱ ثانیه هم بماند پس در ظاهر سایت خود دقت کنید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی کمانکش

یکی از موضوعات مهمی که در حوزه طراحی سایت اغلب به آن توجه نمی کنند برند سازی برای وبسایت است مثلا اگر سایتی را که شما دارید نسخه کپی شده یک سایت دیگر باشد قطعا بازدیدکنندگان به مراتب کمتری نسبت به سایت اصلی خواهید داشت اما اگر برای سایت خود شخصیتی متفاوت داشته باشید ، می توانید در این امر موفق تر باشید. در این مقاله گروه طراحی سایت ترنم باران قصد دارد به شما نکاتی را درباره برند سازی آموزش دهد تا آشنایی نسبی با این موضوع مهم پیدا کنید.

ابتدا باید منحصر به سایت باشید!

برای منحصر به سایت کردن شرکت خود باید ابتدا ویژگی هایی را که شما دارید و شرکت های دیگر یا ندارند یا ضعیف عمل می کنند را در صفحه ویژگی ها درون سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند شما را با سایر شرکت های مشابه مقایسه کنند و به احتمال زیاد شما را انتخاب می کنند.

طراحی سایت حرفه ای

از تصویر متعلق به خود استفاده کنید.

انتخاب یک تصویر خوب و یا حروف مخفف اسم شرکت شما می تواند هویت بهتری به سایت شما ببخشد. تصویری که شما برای سایت یا شرکتتان انتخاب می کنید باید با نوع کارتان تطابق داشته باشد تا برای شما نزد کاربران حکم هویت سایت باشد.

سایت خود را مثل مشابهان نزنید!

حتی برای متمایز شدن از دیگر رقبا رنگبندی ، مطالب و شکل ظاهری سایتتان را هم مانند سایت آنها قرار ندهید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی کمانکش

در این مقاله که امروز انتشار می شود تصمیم داریم تا شما بازدیدکننده عزیز را از تاثیرات مثبت ، مزایا و ویژگی های برچسب های معقول و استاندارد در حوزه طراحی سایت آشنا سازیم. به بیانی دیگر شما می توانید با خواندن این مقاله ویژگی ها و مزایای برچسب ها و کارایی آنها را در سایت بفهمید تا بتوانید کاربرد سایت خودتان را برای کاربران و بازدیدکنندگان بالا ببرید. پس لطفا تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید.

برچسب هایی که کوتاه هستند :

اولین موردی که در این مقاله باید درباره شیوه استفاده بهینه و درست از برچسب ها در طراحی سایت بگویم این است که باید در سایت خود از برچسب های کوتاه استفاده نمایید. به بیانی دیگر اگر بخواهید عبارت های کلیدی که مد نظرتان است و در محتوایتان دارید را در قسمت برچسب ها به کاربران نمایش دهید باید از واژه های کوتاه استفاده کنید. البتهبه این معنی نیست که مفهوم نباشد. باید شما بتوانید مفهوم خود را از یک مقاله ۳۰۰ کاراکتری در دو سه کلمه بیان کنید. و بدترین حالت برچسب ها جمله ای است.

تعداد برجسب ها در طراحی سایت به طور عادی :

استفاده از تعداد هر چه کم تر برچسب در مطالب سایت یکی از سخت ترین و مهم ترین اصول و استاندارد کار تولید محتوا می باشد. وقتی که شما اصول تعداد برچسب را در طراحی سایت خود رعایت نکنید ، هر مطلب ۶ برچسب دارد و به عبارتی اگر ۳۰۰ مقاله در سایتتان داشته باشید ۱۸۰۰ برچسب می شود و هر برچسب یک برگه جداگانه از دیگر برگه ها ایجاد می کند و ۱۸۰۰ برگه فقط برچسب هم موتور های جستجو را سردرگم می کند و هم کاربرانتان را. پس هم در سئو شکست سختی خواهید خورد و هم کاربران که سرمایه اصلی سایت شما هستند را از دست می دهید. همچنین برای اینکه متن مقاله تان قابل خواندن و فهم باشد لازم است که از تکرار های مکرر و پشت سر هم برچسب ها در متن مقاله خودداری کنید.

دو نکته مهم در برچسب ها (چکیده این مقاله) :

۱- از کاراکترهای زیاد و متن ها و جمله های طولانی در برچسب های سایت خود جدا خود داری کنید و سعی کنید برچسب های کوتاه تولید نمایید.

۲- تعداد برچسب های سایتتان را کاهش دهید. می گویید چطور؟ خب برای هر مطلب بین ۲ تا ۴ برچسب به وجود آورید از برچسب هایی که در مطالب قبل استفاده کردید در این مطالب هم استفاده کنید و برچسب جدیدی تولید نکنید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی کمانکش

امروزه تعداد اندوهی از شرکت ها و کسب و کار های اینترنتی که از روش طراحی سایت وارد حوزه اینترنت شدند ، به جاذب کاربر بودن یا کاربردی بودن سایت خود هیچ اهمیتی نمی دهند. در واقع منظور ما از اینکه یک سایت کاربرد دارد یا نه این است که کاربران در سایت بتوانند محتوایی را که می خواهند به راحتی بیابند و از همه مهم تر اینکه آن مطالب نیازهایشان را برآورده کند. مطمئن صد در صد باشید که اگر یک طراحی سایت کاربرد داشته باشد به طور خودکار موفقیت بسیاری به دست می آورد. این نکته را هم اضافه کنیم که کاربرد سایت در سود دهی و درآمد سایت نیز تاثیر گذار خواهد بود.
در این مقاله قصد داریم مواردی که کاربرد سایت را بالا می برد را به شما بیاموزیم تا شما با رعایت آنها طراحی سایت موفق تر از قبل داشته باشید.

واکنش گرا

امروزه با گسترش تلفن همراه های اندروید مردم بیشتر با گوشی وارد سایت می شوند باید سایت شما با گوشی ها سازگار باشد تا آنها هم راضی باشند.

طراحی سایت حرفه ای

سرعت بالا آمدن سایت

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود کاربر در سایت بماند و کاربر واقعی سایت شود بالا بودن سرعت لود سایت است. هرچه زود تر لود شود کاربر خسته نمی شود و بیشتر در سایت می ماند و دوست دارد به صفحات دیگر هم برود (چون سرعت لود بالاست).

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی کمانکش

زمانی که شما تصمیم میگیرید تا یک وبسایت داشته باشید اولین مواردی که به ذهنتان می آید مصلما مهم ترین موارد در طراحی سایت هستند که یکی از آنها دسترسی آسان کاربر به بخش های مختلف سایت می باشد. این موضوع بسیار اهمیت دارد چون باعث نگهداشتن کاربر در سایت می شود. در این مقاله می خواهیم درباره اهمیت دسترسی آسان در طراحی سایت با شما صحبت کنیم ، لطفا تا پایان این مقال ما را دنبال کنید.

منو ها و دسته بندی مطالب

یکی از وظیفه های شما به عنوان یک مدیر سایت این است که منو ها را در طراحی سایت طوری بسازید که سردرگم کننده نباشند بلکه راهنمای کاربران سایت باشند. این امر باعث ایجاد احساس خوب کاربر در سایت شما می شود و مطمئن باشید در آینده ای نزدیک به سایت شما برمی گردند. امروزه نیز با پیشرفت بشر در طراحی سایت منو هایی طراحی شده اند که همراه شما به پایین می آیند مثل منو های همین سایت (tbgroups.ir).

طراحی سایت حرفه ای

متحوای سایت

ارتباط شما (مدیر سایت) با مشتری تان محتوا های سایتتان می باشد نه چیز دیگری. تولید محتوا در طراحی سایت آنقدر نقش بسزایی دارد که نمی توان گفت. شما اگر مطالبی را که مشکل کاربران شرا حل می کند بگذارید یقین داشته باشید موفق خواهید شد. خوب برگردیم سر بحث اصلی : مطالب در سایت هم مانند منو ها باید طوری باشد که برای مثال اگر یک نفر که تخصصی در زمینه مطالب آن سایت نداشت هم بتواند مطالب را بفهمد. یا مطالب آنقدر زیاد و بدون عکس نباشد که بازدید کننده از سایت شما خسته شود. با رعایت این نکات می توانید طراحی سایت بهتری داشته باشید. موفق باشید!

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی کمانکش
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد