کاربرد طراحی سایت به چه چیزی بستگی دارد؟
نوشته شده توسط : علی کمانکش

امروزه تعداد اندوهی از شرکت ها و کسب و کار های اینترنتی که از روش طراحی سایت وارد حوزه اینترنت شدند ، به جاذب کاربر بودن یا کاربردی بودن سایت خود هیچ اهمیتی نمی دهند. در واقع منظور ما از اینکه یک سایت کاربرد دارد یا نه این است که کاربران در سایت بتوانند محتوایی را که می خواهند به راحتی بیابند و از همه مهم تر اینکه آن مطالب نیازهایشان را برآورده کند. مطمئن صد در صد باشید که اگر یک طراحی سایت کاربرد داشته باشد به طور خودکار موفقیت بسیاری به دست می آورد. این نکته را هم اضافه کنیم که کاربرد سایت در سود دهی و درآمد سایت نیز تاثیر گذار خواهد بود.
در این مقاله قصد داریم مواردی که کاربرد سایت را بالا می برد را به شما بیاموزیم تا شما با رعایت آنها طراحی سایت موفق تر از قبل داشته باشید.

واکنش گرا

امروزه با گسترش تلفن همراه های اندروید مردم بیشتر با گوشی وارد سایت می شوند باید سایت شما با گوشی ها سازگار باشد تا آنها هم راضی باشند.

طراحی سایت حرفه ای

سرعت بالا آمدن سایت

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود کاربر در سایت بماند و کاربر واقعی سایت شود بالا بودن سرعت لود سایت است. هرچه زود تر لود شود کاربر خسته نمی شود و بیشتر در سایت می ماند و دوست دارد به صفحات دیگر هم برود (چون سرعت لود بالاست).

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: